Tiga - Plush






Tiga had this to say in a press release for the video:
“’Plush’ was inspired by 80s dance TV shows like Pelvic Gold and The Bandana Patrol, as well as my undying love and respect for the city of Detroit. It’s the first of what I know will be many collaborations with Matthew Dear, a sort of musical friendship bracelet that will bind us unto eternity.”



Creative Commons License

2 comments:

edee said...

이게 뭐죠ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
벽에 기댄 모델이 제일 힘들어 보이는데 움직임이 진짜 없네요ㅋㅋㅋㅋ 프로페셔널한 그녀에게 박수를ㅋㅋ

kpacka said...

저도 뮤직비디오에서 이 쯤 되면 저 언니들이 뭔가 다른 움직임을 하겠지 하고 뚫어져라 봤었는데 끝까지 가만히 있다니 굉장하죠 ㅋ
그래도 뮤비촬연 전? 후? 에는 이렇게 사진도 찍었더라구요.
http://4.bp.blogspot.com/-pCc_X4d-_vs/ULyf_PNuiJI/AAAAAAAAI88/SPrgFdsxxGA/s1600/tiga.jpg